Varsel om innkallelse til Tonstadbrinkens velforening generalforsamling 2024

Styret ønsker med dette å forhåndsvarsle om at det holdes generalforsamling for Tonstadbrinkens velforening onsdag 12. mars klokken 19.00 - 21.00.

Saker som ønskes tatt opp på generalforsamlingen må være i styret i hende innen 1. mars.

Innkallelse med innkomne saker sendes ut pr epost og legges ut på hjemmeside i løpet av uke 10

Med vennlig hilsen Styret

Oppstartsproblemer med tilbakemeldingsskjema

Vi opplever dessverre noen startproblemer med varsling når noen sender tilbakemelding. Styret jobber med saken.

Oppdatert 19/12-2023

Tilgang til dokumenter oppdatert

Nå skal det være i orden slik at dere får lest referater og dokumenter som er lagt ut.

Oppdatert 15/12-2022

Endelig nytt nettsted

Etter lang tid uten velfungerende nettsted har styret besluttet å si opp kontrakt med Weebly for levering og drifting av nettsted. Styret velger å lage nettsted selv i google sites da velforeningen allerede benytter seg av skysystemet til Google, samt at det er gratis.

Styret ønsker åpenhet og gjennomsiktighet og vil legge ut referater fra styremøtene under Formalia - Referater.

For tilbakemeldinger til styret brukes skjema som finnes under fanen "Tilbakemelding" øverst til høyre.

Nettstedet oppdateres kontinuerlig. Følg med!